fredag, augusti 07, 2015

Paket

Idag tog jag cykeln till lilla torget och hämtade ut ett paket som innehåller något som jag länge har funderat på att köpa. Innehållet i paketet ska få byta plats med något som redan finns här hemma. Vad det är får ni veta när jag har packat upp och innehållet har kommit på plats. Ibland är det kul att vara lurig.
 
 


Paketet kommer från vackra butik LINNEA.


 
 
God fredagskväll!
 
Hoppas att ni alla har haft en ljuvlig sommarvecka. Igår var jag och Rickard barnlediga och var på vår årliga Smögentripp. Vi hade det fantastiskt bra, åt räckmacka och vitlöksgratinerad hummer, shoppade och strosade runt på bryggan och tog ett härligt kvällsdopp innan vi for hem till Göteborg igen.
 
Nu väntar familjen på mig i soffan så jag säger hej då!
 
Kram Johanna


1 kommentar:

Ljuva Magnolia sa...

Åh spännande!! Jag gissar att det är en sån där härlig pläd från Olsson & Jensen som jag själv spanat på, kan det vara det tro? ;)
Ska bli kul att se!

Puss