fredag, oktober 10, 2014

Drömfångare

Drömfångaren är tillbaka, både i webbutiker och hos många av er bloggare har jag sett. Jag har två drömfångare, en liten och en stor, båda är gjorda av en kille som jag träffade i Brasilien när jag bodde där. Han livnärde sig på att göra smycken och drömfångare av det han hittade i naturen. Jag rotade fram båda två häromdagen och den stora fick en plats på min knoppbräda i sovrummet.





Äntligen fredag! Ibland längtar man efter helgen mer än vanligt, eller vad säger ni?!

Ha en finfin fredag!

Kram Johanna

2 kommentarer:

Amanda sa...

Önskar dig en härlig dag!

Kika gärna in hos mig bland mina smycken och detaljer!

KRAM

Mittgodastefinaste sa...

Önskar dig en fin helg Johanna!

Jag tycker att man längtar mer till helgerna nu innan man vant sig vid hösten!

Kram Jenny