söndag, september 21, 2014

Loppis de Lux

Igår åkte jag och Rickard på Loppis de Lux i Norra Björke! Det var Carina som för andra året i rad hade ordnat loppis och fikaförsäljning i världsklass. Förra året var loppisen i hennes egen trädgård men p.g.a. ett smärre trafikkaos så var loppisen i år i Carinas väns trädgård.  Det var många bekanta ansikten och det är så kul att träffa några av de bloggerskor vars bloggar jag läser varje vecka. MarieMia och Sandra var några av dem som var där. Även fina Agneta och Lionel som driver företaget Suedeco var där med alla sina vackra franska vintageföremål. Idag visar jag er två bilder som jag som hastigast tog i kön bakom snöret innan loppisen öppnade. Mina härliga loppisfynd kommer det bilder på en annan dag!





God söndagseftermiddag! 

Hoppas att ni alla har haft en fin vecka och framförallt en härlig helg! Jag står och testar mitt loppisfyndade plättjärn för vi väntar besök. Thaimat och goda vänner. Ses imon!

Kram Johanna

2 kommentarer:

Unknown sa...

Åh lyckliga du som har varit där .. igen!
Kan tänka mig att du hittat många fina saker!?

Ha en fin kommande vecka!

Kram
Lotta

suedecoration sa...

Alltid lika kul att träffa er båda. Tack för den trevliga pratstunden!
Kram, Agneta & Lionel