fredag, september 12, 2014

Krasslig

 Alla tre sovrummen här hemma ligger på övervåningen. Om jag ligger i min säng, som jag gör just nu, så har man denna vy. Det svarta räcket, Vee Speers tavlan och den gamla stolen som står bredvid trappan till undervåningen.



Hej svej!

Det är inte ofta som jag smittas av alla basillusker som man ständigt är omgiven av som lärare mot yngre åldrar och som småbarnsmamma då såklart! Men nu är jag smått förkyld, hes och hostar till då och då. Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på Rickard och Sol som grillar korv och dansar till go musik på altanen på framsidan. Nu ropar visst min lilla tjej att maten är klar, d.v.s. korv och bröd. Ja, på fredagar får man fuska.

Trevlig kväll på er!

 Kram Johanna

2 kommentarer:

Linda sa...

Hoppas allt är bra med dig.

Jag skulle bli jätteglad om du ville uppdatera min bloggadress i din länklista. Jag har nämligen flyttat till hemochtrevligheter.se

Kram Linda

Unknown sa...

Go´kväll!
Åh vad jobbigt att vara sjuk! Hoppas att du blir bättre snart! Så himlans fina stolar du fått!!
Grattis i efterskott!

Kram
Lotta
Tack fina för kommentaren hos mig!