fredag, augusti 29, 2014

Små prinsessor

I söndags var jag och familjen på födelsedagskalas hos lilla Ophelia och hennes mamma Sandrah och pappa Emanuel. Ophelia fyllde 2 år. Jag hade kameran med mig men glömde av den i väskan ända till vi skulle åka hem och då fick jag tagit några härliga bilder på sessorna när de busar på familjen Sollis vackra gång upp till ytterdörren. Min stora fina kille skymtar man också i bakgrunden, även familjens kissekatt Elvisa.





Hej fredag! Hoppas att ni har samma härliga helgfeeling som jag! Nu ska jag och barnen strax bege oss till förskolan och sedan blir det jobbelijobb!

Ha en härlig dag!

Kram Johanna 

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej!
Så fiiina små sessor =)

Tack för dina fina ord hos mig och vad kul att du kikar in och följer. Kikar hos dig med såklart och tycker det är kul att du kommit igång igen efter sommaruppehållet! Skönt att släppa bloggandet lite ibland kanske, sen fick jag en liten känsla att du kanske lagt tid på ett körkort eller nåt? Hade ju varit super, fasen vad jag önskar att jag hade det..

Stolarna från Carolas fina butik är så snygga! Kommer passa super hos er. Har själv kikat på dem men tror det blir Ton istället, svarta med ljus rottingsits. Finns ju oändligt mycket snyggt!

Kram och ha en mysig helg!

Ps. Sorry för opersonlig FB-hälsning, gjorde samma till Annica, skäms på mig..;)