tisdag, april 15, 2014

Lite Påskpiff

Idag passade jag på att Påskpiffa lite här hemma. Min knoppbräda som hänger i vardagsrummet är en bra plats där man lätt kan byta ut saker efter tid och lust. Idag fick en fjäderkrans och två rosa påskägg komma upp. Allt köpt till Påsk förra året.
 



 
Hej! Jag har precis sett klart på Äntligen Hemma och denna tisdag var det ett riktigt bra avsnitt tycker jag. Hela familjen sover förutom jag men det gör inget för jag är dödstrött efter mycket dålig sömn i allt för många nätter. En dunderförkyld liten tjej är den främsta orsaken till det. Så nu ska jag äta kvällsmat och sedan blir det hopp i säng!
 
Kram Johanna 


2 kommentarer:

Bettan sa...

Men hej vännen! Fint härligt lagom påskigt tycker jag! :)
Men Ååå nu har ju jag missat reportaget i tidningen också! Undrar om det går att hitta tag på den nån stans?
Vilken härlig uteplats! Helt övertygad om att den kommer bli fantastisk!!! :):)

Nu till något tråkigt!! Har beslutat att lägga ner bloggen! Känt nånstans att det inte längre är lika roligt! Har liksom gjort det här nu! Vill vända blad och öppna ett nytt kapitel i livet... Känner ändå att jag inte kan leva utan att fota. Behöver utveckla det intresset och kanske hitta en slags kompromiss där! ;)

Tack och åter tack för fin inspiration! Självklart fortsätter jag att titta in!!! :)
Kramar i massor! Må och rå om varann i påsk nu :)
/Bettan

Junitjej sa...

Så fint!