måndag, april 14, 2014

Inspiration och VAB

Inspirationen har så smått kommit tillbaka och äntligen har jag börjat arbeta på den alldeles för kala vita väggen bakom soffan som för tillfället endast en horn hänger på.
 

 
 
Hej! Idag blev det oväntat VAB för mig då Sol är vrålförkyld och så har hon fått ögoninflammation i båda ögonen. Febern kommer och går som det brukar göra på de små men nu är hon hyfsat pigg och vi ska snart bege oss upp på vinden och rota fram det lilla påskpyntet som finns. Jag hade ju tänkt köra på gult i påskriset i år men har ingen som helst lust att ränna i butiker för att leta snygga fjädrar, så riset får ha samma fjädrar som förra året. Dock köpte jag några nya på torget i fina blomsterbutiken, den kan man alltid räkna med!
 
Njut av solen kära bloggvänner!
 
Kram Johanna

3 kommentarer:

LOPPISLIV sa...

Vilken underbar lampa, jättecharmig!! Superfint reportage från ditt vackra hem i Leva&Bo, har läst och tittat på det flera ggr nu :-) du har det så himla fint!!

Kram Paula

Mittgodastefinaste sa...

Ibland kan det vara vilsamt med en VABdag om barnen inte är för sjuka...

Tack för din gulliga kommentar hos mig, jag missade repotaget i Leva&Bo från ditt hem, hade så gärna velat se det! Man borde ju kunna få tag på det numret!

Det är svårt att ta tag i en helt vit vägg tycker jag. Har också en som ropar på mig...

Önskar dig en fin påskvecka och krya på din lilla!

Kram Jenny

Unknown sa...

Vad jobbigt med med liten sjukling. Hoppas hon blir frisk snart!

Härligt att inspirationen börjar komma tillbaka så smått.
Här hemma blir det väldigt enkelt påskpynt :)
Må så gott!

Kram
Lotta