lördag, mars 22, 2014

Brist på inspiration, napphållare och vagnhängen

Jag har en period just nu där inspirationen tryter och det händer nog de flesta då och då. Kanske är det för att huvudet har börjat planera för allt som ska göras på utsidan av radhuset. Det ska byggas altan på baksidan och för framsidas har jag massor av tankar och idéer. Vi får se vad som hinns med denna vår/sommar, antagligen inte allt. Det får vi ta nästa år.

Då inspiration saknas vill jag passa på att visa er min väninna Matildas fina napphållare och vagnhängen som hon gör själv och säljer på Instagram. Där heter Matilda @madebytilda. En perfekt dop/namnkalas-present, eller varför inte en födelsedagspresent.




 
 
God morgon! Idag ska Livio ha sitt barnkalas för sina närmaste små rara vänner. Det blir maskerad och det är alltid kul att se vad de små liven klär ut sig till. Nu är det dags att ta tag i alla förberedelser, Livio har bland annat beställt muffins (utan ägg), med blå topping, strössel och chokladbilar på toppen. Det blir grejer det!
 
Ha en fin helg!
 
Kram Johanna

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hej!
Du är inte ensam, jag har haft dåligt med inspiration en längre tid men har fått lite tillbaka..skrev nyss lite om det hos mig.
Ha en fin vecka!

Kram
Lotta

Mina händers verk- Mary sa...

Hej! Jag kom av en händelse in på din fina blogg! Stannade kvar rätt länge och kommer att komma tillbaka!! Välkommen in till mig med! Vi har en omfattande renovering av vårt hus på gång... Älskar shabby chic och lantstil.

http://marynystrand.blogspot.fi/

Mittgodastefinaste sa...

Visst är det så att man blir helt nollställd vad gäller inspiration ibland.. Men den brukar ju komma tillbaka!

Jättegulliga napphållare!

Hoppas att ni får ett toppenkalas!

Kram Jenny

matilda sa...

Tack Johanna va du är fin! Vi ses imorgon! Vilket fint reportage det blev! Så fantastiskt fint 💜💜💜