torsdag, januari 30, 2014

Tvättstugan

Sakta men säkert börjar tvättstugan bli färdig här hemma. Idag tänkte jag visa er det lilla hörnet där toalett och handfat står. Enkelt, vackert och med en personlig touch är min melodi. Det fattas även ett par saker såsom en spegel, krokar och en toalettpappershållare. Kanske också en vägglampa , mest för syns skull i så fall då det är inbyggda spotlights i taket. Fortsättning följer...
 
 


 
 
Godkväll på er! Hoppas att ni har haft en finfin vecka. Själv fortsätter jag med att vara halvkrasslig, men på jobbet. Det visar sig på kvällarna då jag är helt slut. Men imorgon är det freeeeedag och tanken på det ger mig lite extra energi till att klara av att jobba en dag till innan det är helg.
 
Kram Johanna


3 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken underbar kommod!!! Så fint ni har gjort. Ska bli spännande att se resten=)
Kram,
Regina

Hannis sa...

Handfatet tänker jag och suckar...med kommoden.
Så fint!!

Hoppas att du har en härlig helg framför dig/Kram Hannis

Helenas enkla vardag sa...

Oj så fint det blir. Gillar allting..
Kram Helena