tisdag, oktober 15, 2013

Pojkrum

Idag tänkte jag visa er bilder från Livios rum som nästan är "klart". Det är endast några få saker som ska upp på väggarna och trappan på våningssängen är inte fastmonterad ännu för min käre sambo vet nämligen inte vart han har lagt skruvarna som ska vara till den. Men förutom dessa saker så har min fina son äntligen fått ett färdigt eget rum. Det är med mycket omtanke, kreativitet och kärlek som jag har inrett Livios rum. Jag tycker att ett barnrum ska vara mysigt, lekfullt, lättstädat, kreativt och färgglatt. För mig är det dock viktigt att det finns bra förvaring för alla leksaker. I Livios rum finns det två sänglådor som fungerar förvaring för bilar och tågbanan. Det blå skåpet fungerar förvaring åt nästintill alla de andra leksakerna såsom duplo, lego, småbilar, pussel, spel, verktyg och lite annat smått och gott. I bagen som står på Tolixstolen förvaras hans Flexi Trax. I skrivbordslådorna förvaras ritpapper, tejp, klistermärken och pennor. I askarna och väskorna som står i de öppna hyllorna finns pärlor, Beyblade, piratsaker och annat pyssel.

Här kommer bilderna!
 
 










 
 
Godkväll på er! Vad har ni för er en tisdagskväll som denna? Jag kollar på Sverige-Tyskland och svär och hejar om vartannat. Om ni inte visste det om mig så har jag varit en riktig fotbollsnörd en gång i tiden. När jag växte upp spelade alla fotboll i familjen förutom min mamma, hon har däremot varit den som har sett på alla mina och min brors fotbollsmatcher. Min pappa har även han varit aktiv i min och min brors fotboll men då han spelade mycket själv så kunde han inte alltid följa med på våra matcher. Jag kan ju även tala om att Tobbe (Tobias Hysén) var en stor del av min uppväxt, våra mammor och pappor var bästisar. Så när han spelar landslagsmatch så hejar vi alla i familjen lite extra!
 
Kram Johanna


6 kommentarer:

Melody and M.E sa...

Vilket fint pojkrum! Men han måste nog stöka till det så det syns att någon bor där! Fotbollen följde jag inte, men mannen blev rejält besviken!

Vero sa...

Åh så fint rum.

Kollade en liten stund, fram till 2-1, på matchen och sen somnade jag faktiskt. Så intresserad är jag. Hihi.

Ha en fin onsdag!

vitadrömmarobusigabarn sa...

Åh så fint rum!!
Önskar dig en jättefin dag
Kramar Tina!

Marie maräng sa...

Vilket fint pojkrum det blev!
Stolen är super läcker tycker jag :)

Önskar dig en trevlig helg!
Kram Marie

Marie sa...

Rummet är jättefint Johanna med så många fina detaljer, syns att det är inrett med kärlek. Tänk så mycket roligt han kommer ha i sitt mysiga rum.

Har tyvärr ingen mer bakplåt just nu. Hade turen att hitta tre i Belgien senast, men de försvann med en gång. Men jag lovar att hittar jag någon framöver hör jag av mig till dig med en gång.

Kram Kram
Marie

Bettan sa...

Kort och gott...skit snyggt!!! :)

Kram Bettan