lördag, juli 06, 2013

Min lilla tjej...

...i kläder från Pomp de Lux! Kläderna därifrån är verkligen fina och kvalitén tycker jag är utmärkt. Att jag sedan köpte allt på rea med 50% rabatt, gör ju inte saken sämre:)
 
 



 
 
Hej på er i den härliga sommarvärmen som Sverige verkar bjuda på idag! Inte en sekund försent om ni frågar mig. Vad har ni för er för något idag då kära bloggvänner? Själv har jag precis blivit helt barnfri, barnen ska sova över hos min mamma och pappa. Där trivs dem och har det toppen. För tillfället är Rickard i radhuset och sätter upp gipsskivor på nästan alla väggar. Det görs framsteg och jag ska visa er lite bilder någon dag på hur det såg ut innan rivning och på hur det ser ut just nu. Jag tycker själv att det är så himla kul att få följa andras renoveringar och se bilder på hur något sakta tar form.
 
I kväll är jag och Rickard bjudna på grillfest hos min väninna Sandrah och hennes man Emanuel. Det ska bli trevligt, vi ses alldeles för sällan och därför är det speciellt kul när det sker. Önskar er alla en fin lördagskväll!
 
Kram Johanna

3 kommentarer:

Hanna sa...

söt tjej, med jätte fina kläder.
Kram
Hanna

Fint o Fult sa...

Vad hon blivit stor, den "lilla" tjejen! Och alldeles fantastiskt söt :) Och du får gärna visa lite bilder på nya radhuset, så spännande att se förvandlingen! Ha det så mysigt på grillkväll och en fortsatt solig helg, kram Monica

Linda sa...

Vad söt hon är i sina fina kläder.

Kram Linda