måndag, januari 21, 2013

De små vråna...

...får inte glömmas bort! Dagens bild blir därför från en liten vrå i köket.
 
 
 
 
Idag har jag varit effektiv som tusan. Jag har varit i pulkabacken med en liten tjej, fixat och donat här hemma. Jag har även ringt "viktiga" och väldigt "nödvändiga" samtal till bl.a. kursansvarig för den nya kursen som startar för mig idag. Detta är den absolut sista kursen jag gör på Lärarhögskolan här i min hemstad Göteborg. Sedan är jag äntligen färdig lärare! Det ska bli spännande att söka jobb inför hösten, då min mammaledighet slutar. Sol kommer vara nästan 2 år då och det kommer vara dags att bege sig ut i arbetslivet. Skräckblandad förtjusning är känslorna inför det!
 
Nu är det snart dags att hämta Livio på förskolan och äntligen har ett paket kommit på posten, i hela sex månader har jag väntat på detta paket!
 
Kram Johanna


5 kommentarer:

Norr om Köpenhamn sa...

Tänk att du snart är färdig lärare, så himla skönt!! Beundrar dig för att du har studerat samtidigt med barn och allt :) Vi vet ju hur våra nätter ser ut ibland eller hur :))
Jag är så dålig på att kommentera nu...har gått igång med ett jätteprojekt i källaren som kommer att ta sin lilla tid ;o)
Hoppas allt är bra med er annars!! Varma kramar
Ulrika

Mittgodastefinaste sa...

Det var en vacker vrå min vän! Jättefint med det gröna skavda fönstret till allt det vita! Stort Grattis till att du snart är klar med din utbildning!

Kram Jenny

Unknown sa...

Hmm vad kan det vara som du väntat på i en halv evighet.. Vet att du nämnt något om saxlampor, kan det vara dem?
Här blev det oxå pulka idag, sweet =))

Ha en mysig kväll gumman,
Kram kram

Hanna sa...

så fin vrå i köket.
Ha en fin kväll.
Kram
Hanna

Unknown sa...

Liten men väldigt fin vrå!!

Men vad skönt att du snart är klar med studierna!

Ha det fint!

Kram
Lotta