fredag, oktober 12, 2012

Mitt enda...

...skåp som finns här hemma är jag väldigt förtjust i! Jag hade väldigt gärna velat ha fler skåp men för tillfället finns det ingen plats för det men i nästa hem hoppas jag på att kunna ha minst ett till. Jag vet precis vilket det skall vara i så fall.

Idag visar jag er mitt skåp som jag för två år sedan fick av en granne, bara sådär.




 På skåpet står för tillfället en nätkupa med en liten betongfågel i och två kandelabrar som jag fick av tjejerna i 30 års present. Båda är brunrostiga i färgen.


Vad hittar ni på ikväll? Själv sitter jag äntligen i soffan med benen högt och datorn i knät, i bakgrunden står TV:n på med någon film med Drew Barrymore. Jag skall snart hoppa i säng för i morgon bär det av till Ullared, bara jag och Rickard:)

Sov Gott!

Kram Johanna

13 kommentarer:

Unknown sa...

Åh vilket underbart skåp!
En sådan där nätkupa har jag spanat in på Zetas, de är väldigt fina. Passade bra till ljusstakarna!

Önskar dig en fin helg!
Hoppas du hittar fina saker på Ullared:).

Kram
Lotta

Frederica sa...

Så ljuvligt skåp!
Va gulligt av din granne att bara ge det till dej :)

Hoppas du har en bra fredagskväll!
Kramar Frederica

LOPPISLIV sa...

Ohhh ett sånt vackert skåp, och så fint med det stora ljustakarna ovanpå, enkelt och snyggt!!

Ha det bra i Ullared, shoppa lugnt :-)) Kraaaam Paula

Vit dröm sa...

Underbart skåp! Vilken snäll granne :)
Hoppas du får en riktigt bra dag i Ullared!!
Kram Anna

kråke sa...

Vilket underbart skåp!:)
Lycka till i Ullared!:))

Kram å trevlig helg:)

kråke

CONCEPT by JESSICA sa...

Underbart skåp, snäll granne.
Ha fina kvällen å lycka till med shoppingen;)
Kram

Mittgodastefinaste sa...

Jätte jätte fint skåp!

Hoppas att shoppingen blev lyckad!

Kram Jenny

Sommerhuset i bakken sa...

Oj, for et nydelig skap! Så sjarmerende og koselig! Så snill nabo du har ;-)

Ullared, ja ;-) Da blir det vel "litt" shopping, da...hi...hi..

Ha en herlig søndag!

Vintage Interior Blogs sa...

Nydelige bilder, du er Ukens VI hos Vintage Interior blogs :-)

Fröken Fräken sa...

Finfint skåp! Jag har lyckats klämma in tre skåp här i min tvåa, så dinnst det hjärterum finns det skåprum :-D

Tatjanis sa...

Åh vilket vackert skåp. Jag är på skåpjakt, men alla jag hittar verkar fullkommligt glida mig ur händerna... JAg tycker att det är så vackert med gamla möbler ;-) Du har det verkligen underbart!

Njut måndagkvällen!
Hälsningar/T

Träning Inredning Inspiration sa...

Vilket otroligt vackert skåp och grattis till utmärkelsen!!

blockethuset sa...

Vilket vackert skåp...