torsdag, oktober 04, 2012

Igår var...


...min mamma och pappa hemma hos oss och hälsade på och då hade de med sig mina allra första skor! Så himla söta och så perfekt nötta och jag måste hitta en plats för dem här hemma för de är  alldeles för vackra för att förvara i det dolda.








På tal om skor så pratas och letas det skor hej vilt här hemma. Det är nämligen så att min lilla dotter Sol har de bredaste och bulligaste fötter ni kan tänka er och det finns inga skor eller stövlar som jag hitills har funnit som passar henne! Jag blir snart tokig för hon vill vara ute heeeela tiden och hennes raggsockor blir blöta nästan på direkten. Så jag tänkte ber er om hjälp! Är det någon som kan rekommendera en sko eller stövel som kan passa Sols små gosefötter? Jag har provat allt känns det som...

Ha en fin torsdag girls!

Kram Johanna

10 kommentarer:

Vit dröm sa...

Men vad kul att du har haft dessa sötya å knatat omkring i! Då måste du absolut hitta en fin plats för dem!
Hoppas du får nåt bra tips om var du kan hitta skor till Sol, är inte inne i den svängen riktigt ;)
Kram Anna

Fint o Fult sa...

Jisses vilka fina skor!
Det där med skor kan vara knepigt till små barnfötter men när vi var i Canada förra året fanns det mycket skor av den här typen

http://www.robeez.com/Boots-Robeez-baby-shoes/Department.aspx?DeptID=52&PriceCat=3&Lang=EN-UK

De finns i massor av olika märken men har en mjuk sula så det kanske inte funkar för lilla Sol men det håller iallafall foten torr :)
Har ju inte små barn längre så jag vet inte var man hittar dessa i Sverige...
Ha det gott och hoppas ni blivit bra från förkylningarna, kram Monica

CONCEPT by JESSICA sa...

Åh vilka fina skor, ser precis ut som mina gamla skor som hänger i litens rum. Kavat har väldigt bra skor, tycker dom är breda och väldigt bra kvalité. Vi har kört både, lågsko, vintersko och nu jodhpurs dock har dom varit lite smalare.
Kram

Annes vita rum sa...

Lika söta små skor har jag här hemma som yngsta dottern haft,sådär lite lagom skavda och nötta:) Puss till dina små sötnosar du har där hemma,såå söta så man smälter:) kram..Anne

KNORKAN sa...

Så otroligt söta. Jag har ett likadant par på min vita brudkista :-) Tänk att man har haft så små fötter. Kram Knorkan

Unknown sa...

Så söta!
Hoppas ni är friskare nu gumman, eller Sol..
Jag tänker på Ugg´s, kan inte de passa, vet att de är dyra men..

Ha en go helg,
kramar Catta

Bettan sa...

Så himla söta! :)

Tiden går så fort med dem små, verkligen! Att hon ska fylla 1år snart! Härlig ålder!! :) Det här med skor är inte så lätt och jag har faktiskt ingen aning!?! Men hoppas att det ordnar sig! :)

Ha en toppenfin helg! Själv ska vi ta en tur mot Ljusdal och tillbringa tid med svägerskan och hennes familj! :)
Kram Bettan

Mittgodastefinaste sa...

Barnskor är det svåraste som finns att hitta. Kan tyvärr inte ge dig mista lilla tips!

Jag fick tips själv från en annan blogg nyss! (Bromans bravader) där jag ska beställa ett par till en av tjejerna från en nätbutik hon tipsade om!

Kram Jenny

Hemmavid sa...

Jättesöta skor!
Har också mina första dojjor framme! De är så charmiga!

Hoppas ni hittar skor åt lilltösen. Har tyvärr inga bra tips att ge.

Kramen Jenny

Frederica sa...

Men gu´så söta små skor!! :)

Ha en fin kväll!
Kram Frederica