måndag, augusti 06, 2012

Vilken lyckad...

...dag det blev igår! Jag, Rickard och Sol besökte söta Mia och hennes loppis som ägde rum hemma på hennes gårdsplan. Det var så trevligt att få träffa henne och jag fick en liten rundtur i hennes fantastiskt vackra hem. Tack för det Mia! 

Jag fyndade mycket fint och idag visar jag er ett litet "bord" som jag blev så glad för! Då Sols säng har fått flytta in till Livio i barnrummet, fanns det en ledig plats för någon liten möbel bredvid min och Rickards säng:)





 
Sifonen fick en given plats på nya möbeln. Även en liten fattigmanssiverlykta, en spegel och en orkidé. Känner mig supernöjd över hur bra det passade in i sovrummet...




...vad tycker ni?

Trevlig kväll på er!

Kram Johanna

10 kommentarer:

Ester sa...

Underbart bord du hittat, med dina inredningsdetaljer blev det perfekt!

Kram Ester

Unknown sa...

Superfint gumman! Kändes det inte lite vemodigt att flytta ut lillans säng, redan så stor..

Ha en go kväll,
Kramis

Anki sa...

Heeej!
Vad roligt att dom kommer till användning sockorna!
Men du, vilket bord...såååå jäkla fint blev det, det ska du vara nöjd med!

Ha nu en fin vecka!
KRAM!

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

ursnyggt!! förstår att du är nöjd......*ler.
älskar namnet Sol . min kollegas dotter heter detta också...

Kram

Pernilla På Piazzan

Frida sa...

Vilken fin Sifon du har hittat med text på. Gillar din blogg!
Kram Frida

Hannis sa...

Så fint bord!!
Sen jag flyttade till en etta har jag blivit besatt i små möbler=))

Tack för dina fina rader hos mig!!

Kram Hannis

Fint o Fult sa...

Haha, jag mailade precis dig och skrev där att du är så otroligt duktig på att hitta finfina grejer. Och det är du ju verkligen! Vilken fint litet bord!!! Sådär snyggt gammal skavt...
Skulle kanske anställt dig som sakletare till min butik :)

Ha det gott!
Kram Monica

Bettan sa...

Verkligen superfint ihop! Alltså den där sifonen och bordet var sååå snyggt!!!
Vilka fynd! :))

Kram Bettan

Vit dröm sa...

Det blev ju hur bra som helst! Kul med lite nytt! :)
Ha en bra tisdag!
Kram Anna

StrandviksVillan sa...

Riktigt snyggt sovrum ni har!!
Det var ett sött bord, ett sånt kan man använda på många ställen för att ändra om lite efter humör ;)
Visst är det kul med loppis, särskilt när man hittar fina grejer för nästan ingen kostnad alls!