onsdag, augusti 01, 2012

Gamla burkar...

...är något som jag älskar! Men jag är kräsen, det måste vara den perfekta patinan, texten, storleken och formen. Idag tänkte jag visa er några från min lilla samling med små vintageburkar.







 
För tillfället står de på mitt gamla bakbord i köket



Idag kommer Rickards lillebror och hans tjej hit och hälsar på. De bor annars i Skåne, så det är inte så ofta som vi ses. Eftersom det var evigheter sedan som vi grillade så blir det nog grillat idag!

Kram Johanna

9 kommentarer:

Unknown sa...

Riktiga finingar :)
Kul med besök men synd att Rickard ska jobba hela långa dan :(
Nu är vi i rastgården och allt går som smort hittills ;)
Väl hemma igen så brukar det vara lätt som en plätt, du vet, man har ju Kålle redig till son hehe

Puss å hej!

Camilla/Rufft och Sött sa...

Jag gillar också burkar men har ingenstans att ställa dem...Jag måste verkligen ta tag i lite röjning här hemma, sommarens loppisar har gått hårt åt hemmet...!
Hoppas ni får en trevlig grillkväll!
Kram Camilla

Industri house sa...

Helt ljuvliga burkar :) Men jag håller helt med dig om att det ska vara med patina på, det är det som gör det :))Ha en härlig kväll!kram jessica.

Vit dröm sa...

Men vilka snygga burkar! Hoppas ni får en trevlig kväll med en massa god mat!
Kramar Anna

Lotta Zetterling sa...

Jättefina burkar!! Ha en trevlig kväll och en god grillning, här har vi grillat hela sommaren eftersom vi har varit utan kök.

Kram Lotta

Anonym sa...

Så fina burkar!!! I love!!! Gamla burkar är något som har har väldigt gott om.
Ha en fin kväll
Kram
AC

Fröken Fräken sa...

Ja, vem älskar inte fina gamla burkar? Ibland tror jag att jag har fler burkar än vad jag har grejer att ha i burkarna.. :-D

kavallinskan sa...

vilka fina gamla burkar du har! Jag är en riktig burksamlare jag med :)

Livet på Vestergård sa...

Det var äkta patina det :) Hoppas att du hittar fler fina burkar till din samling.
Kram Kicki