tisdag, juli 24, 2012

Hemma igen efter...

...tre dagar på bästisens land i Ljungkile! Fullt ös från morgon till kväll, både inne och ute. Då det jag kallar landet är en stor gammal prästgård finns det gott om plats för ungarna att röra sig på och 50 meter från huset ligger havet! Denna gång gick jag runt i huset och tog bilder på en del möbler och ting som finns där och jag tänkte visa dem för er idag!













 
Jag hoppas att jag kan inspirera er med bilderna för själv tänker jag inredning från morgon till kväll när jag är där. Nu kräver min gosiga dotter min uppmärksamhet så jag säger hej sålänge!

Kram Johanna

6 kommentarer:

Lantligt i smultronbacken sa...

Vad roligt att du hittade in till mig och lämnade fotspår efter dig. Alltid lika tacksamt.

Kram Teres och välkommen tillbaka

Unknown sa...

Så mysigt! Kan du inte ta bilder på hela stället nästa gång, alltså utsidan, och lite omgivning :) Nyfiken ;)

Kramen

Ester sa...

Många fina och inspirerande bilder du bjuder på idag!

Kram Ester

Tina sa...

Ljungskile är så fint, särskilt Lyckorna med alla gamla fina trähus.
Villa Sjötorp också förstås..

kramen

Johanna Stålros sa...

Fin fin inspiration. Kramar

BD sa...

Fina bilder, du har sans för det där!