tisdag, juni 12, 2012

Måla eller inte måla...

...det är frågan!?! För några månader sedan var hela familjen hos svärfar och då hittade jag denna lampa på en av hans arbetsbänkar i garaget. Jag frågade snällt om jag kunde få den, och visst det kunde jag! Fram tills nu har den legat i en garderob och väntat på att få bli upphängd, för jag vet precis vart den skall sitta. Kruxet är att jag inte kan bestämma mig för om jag skall spraymåla den vit eller inte? Det lutar åt att det blir så att jag målar den då rostfläckarna på lamphuvudet är i största laget (syns inte så bra på bilderna) för att det skall vara "snyggt slitet", tycker jag i alla fall!

Vad tycker ni?



 

Jag hoppas att ni alla fina bloggare kommer få en toppensommar med nära & kära, god mat, sol & bad och massa härliga loppisar!

Har ni några planer?

Kram Johanna

1 kommentar:

Norr om Köpenhamn sa...

Vilket kanonfynd!! Vi har en som sitter nere i vårt snickarrum också, men den är inte alls lika fin. Jag hade abslout inte målat den, tycker den är urläcker i grått :) Att den är sliten gör inget...desto bättre ;)

Ha en finfin vecka o helg!
Kram
Ulrika