måndag, mars 07, 2011

MILITÄRLÅDA...
Förra helgen var ju jag och sambon på ett militäröverskott och fyndade lite fina grejer! Jag har redan visat er den fina lampan som jag köpte och tänkte nu visa en låda som jag fick med mig hem och som Livio skall få ha sina bilar i.


   


   







Riktigt tuff är den tycker jag och fungerar den bra som leksaksförvaring har jag tänkt köpa några fler.

Idag sitter jag hemma och skriver på min tenta som skall lämnas in den 17 mars, det passar mig bra att ha tentaperiod nu då jag fortfarande känner mig krasslig och då känns det bra att kunna lägga upp sitt arbete själv.

Have a nice day!!

Kram Johanna

6 kommentarer:

Unknown sa...

Nice! Ja, om den funkar bra som leksakslåda är jag oxå sugen på en =)

Hoppas du blir frisk snart,
kramis

Tina sa...

En sån där rackare såg jag med när jag var där. Stod och fingrade på den där skinnflärpen...lådan är jättesnygg! Hemtenta låter det som, skönt att du kan styra tiden som du vill.

Ha det bra, kramis Tina

Mjuka sa...

Wow vilken fin!! Vill också ha!
Kram Malin

Suveliina sa...

Vilken fin militärläda! Den funkar bra på bilarna. Jag tycker!

Ha det så bra,
Kram Suvi

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Läcker!
Och den måste ju passa perfekt som förvaring av leksaker.

Ha det gott!

Villa Vinkelhaken sa...

Så fin och perfekt till leksaner! =)

Så fin blogg du har. Kul att du hittade till mig! =)

Ha en bra dag!
Kram Jenny