onsdag, februari 23, 2011

AWARD...
Jag är så glad, jag har fått min första Award, Liebster Blog Award, från söta Anette med bloggen The House of Antoinette. Tack snälla för utmärkelsen. Det känns så fint att veta att någon uppskattar det man gör på sin blogg!








Dessa bloggar vill jag ge en Award till;

Catta heter bloggerskan som är ägare av denna superfina blogg. Hon har ett superfint hem som präglas av det industriella, lantliga och shabby chica! Hon har en konstnärs händer och har verkligen ett öga för detaljer.

Birgitta heter bloggerskan som är ägare av denna mysiga blogg. Birgitta visar alltid underbara och inspirerade bilder som gör att tankarna flyger iväg. Även Birgitta har en konstnärs händer och en härlig känsla för detaljer. Man kan också skåda många av hennes härliga loppisfynd på bloggen!


No7
Therese heter bloggerskan som är ägare av denna inspirerande blogg. Jag har precis hittat till hennes blogg och det kommer jag fortsätta med. Therese och jag verkar dela samma smak för mycket:)


Rustik Charm
Kristina heter bloggerskan som är ägare av denna fina blogg. Även denna blogg är en blogg jag precis hittat till och jag tycker att det finns massa fint att se på här.


Soltorp, ett Karlsonhus byggt 2006
Ägaren av denna fantastiska blogg bor i ett helt underbart hus som man inte kan se sig mätt på. Speciellt köket är otroligt läckert! Jag får massor av inspiration när jag kikar in på denna blogg.




Reglerna för Liebster Award är enkla och som följer:
*
Denna bloggaward lämnas över till 5 av dina favoritbloggar, som har
mindre än 100 följare.
*
Awarden går vidare till de fem du valt ut, genom att du lämnar en kommentar på deras blogg. Berätta för dem att deras blogg är en av dina favoriter och att de har utvalts till Liebster Award.
*
Den som får awarden länkar till den person som gav den till dig, och fem av hans / hennes favoritbloggar med mindre än 100 läsare.



Fin onsdag på er!


Kram Johanna







7 kommentarer:

Unknown sa...

Tack darling!

P o k

Tina sa...

Hej Johanna!
Kul att träffa dig, du bor vad jag förstår i Gbg?!
Inte så långt från mig mao, då kan du ju åka till Kvibergs överskott. Jag gillar dina Gunnebo lådor, så vår smak verkar vara samma...*ler*.

Vi ses igen, kram tina

Birgitta sa...

Så glad jag blir av din award, visst är det kul när det uppskattas av andra det man förmedlar via en blogg. Själv tycker jag din blogg är väldigt charmig och mysig och tycker det är trevligt att titta in här.


Kramar och ha en fin onsdagskväll

Suveliina sa...

Hej,

It was so awesome to find your beautiful blog. Congrats on your award. You have some amazing treasures and lovely pictures. Have a great week!

The House of Antoinette sa...

Hellu,

Tack för dina fina ord - jag blir så glad goa du!!!

Jag tycker det här är sååå kul - nu fick jag 5 nya bloggtips...har inte varit inne på någon av dem tidigare...så nu ska jag kika runt lite hos dina favvisar...

Ha det bäst vännen, kram Anette

Unknown sa...

Heisann! Så hyggelig med en hilsen fra deg på bloggen min. :) Ja, vi er kjempefornøyd med både kjøkkenet og vasken, så du kan bare glede deg. :) Ha en god kveld!

Soltorpsgarden sa...

Hej! åh tack snälla du! Roligt att kunna inspirera någon! Kram Vivi soltorp