måndag, januari 24, 2011

H&M HOME & HOLMENS MARKNAD...
Jag hoppas att ni alla har haft en mysig helg. Själv har jag haft fullt upp kan man lugnt säga, med allt från träning, besök, kalas och plugg!

I helgen hämtade jag ut paket från H&M Home, det var mina två kuddfodral och min bordslöpare som hade kommit. Jättenöjd blev jag med både kuddar och duk:)








Igår, söndag, åkte vi en sväng till Holmens Marknad. Jag hittade inget speciellt, skulle för all del inte direkt ha någonting heller men det är ju altid kul att hitta något på surprice!
Fyndade 6 st kakformar och...
...en gammal puts som jag har tänk göra om till handdukshållare.
Kakformarna kan ju användas som små värmeljushållare, men lite väl juligt tror jag;)

Ha en fortsatt mysig kväll!!

3 kommentarer:

The House of Antoinette sa...

Superfina kuddfordral...jag vill också ha.

Kram Anette

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Ja, H&M har faktiskt mycket snyggt i sin HOME kollektion. Brukar blir att jag köper något varje säsong, trots att jag tänker att jag inte ska. Men så hittar man det där man måste ha... :-)

Hoppas du har haft en riktigt fin måndag!

Unknown sa...

Tjohoo!!
Äntligen ett inlägg från casa de Jojo! Skitsnygga kuddar, de har många fina tycker jag, funderade oxå på den duken, men fick banta ner min beställning pga av ekonomin..:(
Söta formar, och det ska bli kul att se resultatet av handdukshängaren =)

Kramis