tisdag, januari 04, 2011

FABRIC VINTAGE...
Skulle väldigt gärna vilja ha ett gammalt industriskåp som ni ser här nedanför. Helt underbart fint! Det värsta är att min kära sambo Rickard berättade för mig att han slängt många sådana skåp under de år han arbetat som plåtslagare. Huuuuuuur kan man göra det undrar jag???!!! Han tittade på mig och undrade om jag var tokig som ville ha ett sådant skåp...han menade på att det är sådana skåp som fanns i våra gamla gymnastikomklädningsrum när vi var små och gick i skolan. Jag skiter i honom i alla fall, jag vill ha ett sånt!



Dessa bilder kommer från en blogg som heter Sofies nytt&gammalt.

http://www.dustydeco.com/ finns ett annat liknande skåp som är grönt, det är också supercoolt. Tänk att ha det i Livios rum, om han hade haft ett större rum vill säga, han skulle kunna ha sina kläder i det. Jag drömmer vidare...


Ett annat supersnyggt skåp!

Vit shabby Stencil 0-9
Söta siffror i plåt som jag funderar på att köpa till Livios rum.




Industrilampa Ruff stor kupa
 
XXL Industrilampa
 
Fransk Lampa
 
Jag skulle vilja ha en ny lampa till köket och jag vill ha något i denna snygga industristil. Rickard är som sagt plåtslagare och han har sagt att han skall försöka göra en liknande lampa till mig, men han har alltid så mycket att göra på jobbet så jag vet inte riktigt när detta skulle kunna ske. Vi får se...
 
Ha en fortsatt kanondag!

1 kommentar:

Unknown sa...

Todiloo!!
Fasen oxå att din karl har slängt såna skönheter, jag menar förutom att det hade varit grymt att inreda med själv så hade ni ju kunnat tjäna en rejäl hacka!
Hoppas han hittar fler, och att det blir ett över till mig ;)

Kram kram