söndag, november 28, 2010

FÖRSTA ADVENT...
Idag bestämde vi oss för att göra något mysigt så vi åkte till Egg & Milk för att äta frukost. Det var mer kaos än mys vill jag lova. Livio ville inte äta, inte sitta still, inte lyssna på något vi sa överhuvudtaget och jag spillde ut mitt och Rickards kaffe över hela bordet. Ja, som småbarns förälder får man vara beredd på att det inte alltid blir som man tänkt.

Nu sover lillen i alla fall och Rickard är ute och handlar nödvändigheter. Jag passar då på att gå igenom mitt julgranspynt.





Jag är som ni ser galen i fattigmanssilver! Det är så vackert att se på och ger ett sånt fint ljus på kvällen. Det var en väninna till mig som introducerade mig för fattigmanssilver, det är säkert 4 år sedan nu och jag tröttnar aldrig på det!


Hoppas ni alla får en mysig första advent!


Kram Johanna

Inga kommentarer: